dc.contributor.author | Artano Pérez, Karmele | |
dc.contributor.author | Martinez Blanco, Maria Pilar | |
dc.date.accessioned | 2024-12-15T20:32:30Z | |
dc.date.available | 2024-12-15T20:32:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | III EuroSoTL Kongresua: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen, 2019ko ekainak 13 eta 14, Bilbo, Euskal Herria : 977-983 (2019) | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-1319-033-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/70909 | |
dc.description.abstract | Komunikazio eta Gizarte Gaitasunak eta Ikerkuntza-erremintak Ingeniaritzan irakasgaia Gasteizko Ingeniaritza Eskolako Automobilgintzaren Ingeniaritzako Graduan irakasten da, Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU). Adarreko oinarrizko irakasgaia izanik, Graduko arlo espezifikoarekiko guztiz
zeharkakoak diren gaiak jorratzen ditu. Honela, irakaskuntza-taldearen erronka handia da ikaslea motibatua sentitzea irakasgaiaren jardunean; eta noski, hau lortzeko modu bakarra dinamika bidezko irakaskuntza gauzatzea izango da, ikasleen parte-hartze aktiboa ahalbidetzen duena eta bide batez bere
formakuntzaren protagonista nagusi bihurtzen duena.
Irakaskuntza aktiboko metodologiak erabiliz, ikasleak adimen emozionala, enpatia, asertibitatea
eta aditze aktiboa eta gisako erreminten inguruko entrenamendua egiten du irakasgaiko irakaskuntza
-emaitzak lortu ahal izateko. Trebatze-prozesu honek ikasleekin etengabeko elkarrekintza dakar, eta
baita taldearen kohesioaren areagotzea ere.
Logikoki, parte-hartzea da irakaskuntza mota honen ardatza. Honela, autoezagutza eta garapen
pertsonalarekin, talde-lanarekin eta lidergoarekin eta, noski, komunikazioarekin zerikusia duten dinamikak
gauzatzen dira. Azken honen harian, adibidez, feedback-mezua osatu, eman eta jasotzeko prozesuaren
entrenamendu intentsiboa egiten da.
Bi urteko ibilbide honetan egiaztatu ahal izan dugunez, nahiz eta hasieran ikasleek irakasgaiak
eskainiko dienaren baliagarritasunaren itxaropen handiegirik ez duten, behin ikastaroa amaitzen dutenean, barneratu duten guztiaz harrituta sentitzen dira eta beren etorkizunerako oso onuragarriak
izango dituzten gaitasunak landu direlako sentsazioa dute, bai bizitza akademikorako, profesionalerako,
eta baita pertsonalerako ere. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.title | Gizarte gaitasunen trebakuntzan ikasleriak parte hartzea sustatzearen erronka | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.holder | © 2019 Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | es_ES |
dc.relation.publisherversion | http://hdl.handle.net/10810/34725 | es_ES |
dc.departamentoes | Ingeniería Minera y Metalúrgica y Ciencia de los Materiales | es_ES |
dc.departamentoeu | Meatze eta metalurgia ingeniaritza materialen zientzia | es_ES |