Show simple item record

dc.contributor.authorArtano Pérez, Karmele ORCID
dc.contributor.authorMartinez Blanco, Maria Pilar
dc.date.accessioned2024-12-15T20:32:30Z
dc.date.available2024-12-15T20:32:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationIII EuroSoTL Kongresua: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen, 2019ko ekainak 13 eta 14, Bilbo, Euskal Herria : 977-983 (2019)es_ES
dc.identifier.isbn978-84-1319-033-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/70909
dc.description.abstractKomunikazio eta Gizarte Gaitasunak eta Ikerkuntza-erremintak Ingeniaritzan irakasgaia Gasteizko Ingeniaritza Eskolako Automobilgintzaren Ingeniaritzako Graduan irakasten da, Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU). Adarreko oinarrizko irakasgaia izanik, Graduko arlo espezifikoarekiko guztiz zeharkakoak diren gaiak jorratzen ditu. Honela, irakaskuntza-taldearen erronka handia da ikaslea motibatua sentitzea irakasgaiaren jardunean; eta noski, hau lortzeko modu bakarra dinamika bidezko irakaskuntza gauzatzea izango da, ikasleen parte-hartze aktiboa ahalbidetzen duena eta bide batez bere formakuntzaren protagonista nagusi bihurtzen duena. Irakaskuntza aktiboko metodologiak erabiliz, ikasleak adimen emozionala, enpatia, asertibitatea eta aditze aktiboa eta gisako erreminten inguruko entrenamendua egiten du irakasgaiko irakaskuntza -emaitzak lortu ahal izateko. Trebatze-prozesu honek ikasleekin etengabeko elkarrekintza dakar, eta baita taldearen kohesioaren areagotzea ere. Logikoki, parte-hartzea da irakaskuntza mota honen ardatza. Honela, autoezagutza eta garapen pertsonalarekin, talde-lanarekin eta lidergoarekin eta, noski, komunikazioarekin zerikusia duten dinamikak gauzatzen dira. Azken honen harian, adibidez, feedback-mezua osatu, eman eta jasotzeko prozesuaren entrenamendu intentsiboa egiten da. Bi urteko ibilbide honetan egiaztatu ahal izan dugunez, nahiz eta hasieran ikasleek irakasgaiak eskainiko dienaren baliagarritasunaren itxaropen handiegirik ez duten, behin ikastaroa amaitzen dutenean, barneratu duten guztiaz harrituta sentitzen dira eta beren etorkizunerako oso onuragarriak izango dituzten gaitasunak landu direlako sentsazioa dute, bai bizitza akademikorako, profesionalerako, eta baita pertsonalerako ere.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzuaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.titleGizarte gaitasunen trebakuntzan ikasleriak parte hartzea sustatzearen erronkaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.holder© 2019 Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzuaes_ES
dc.relation.publisherversionhttp://hdl.handle.net/10810/34725es_ES
dc.departamentoesIngeniería Minera y Metalúrgica y Ciencia de los Materialeses_ES
dc.departamentoeuMeatze eta metalurgia ingeniaritza materialen zientziaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record