Show simple item record

dc.contributor.advisorZabalo Bilbao, Julen
dc.contributor.authorBerasaluze Correa, Ainhoa ORCID
dc.contributor.otherSociologia I/Soziologia Ies
dc.date.accessioned2012-03-26T13:03:11Z
dc.date.available2012-03-26T13:03:11Z
dc.date.issued2010-06-30
dc.date.submitted2010-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/7234
dc.description353 p. : tab.es
dc.description.abstractGizarte Langintza jakintza aplikatua izatean, ezagutza teorikoak eta praktikoak, biak, biziki garrantzitsuak dira. Bai lanbidearen eta bai diziplinaren ikuspegitik, ezagutza teorikoetatik praktikoetara, eta ezagutza praktikoetatik teorikoetara etengabeko joan-etorria ezinbestekoa da. Ikerketa honek Gizarte Langintza heziketaren practicuma izan du aztergai, eta Gizarte Langintza heziketan practicumak bereganatzen duen garrantziaren zioak eta dakartzan ondorioak ikerketa objektu nagusi bilakatu dira. Ikergaiak, Gizarte Langintzaren ezagutza praktikoen eta ezagutza teorikoen azterketan murgildu gaitu. Halatan, eremuko eragileen diskurtso kolektiboan ezagutza tipo bakoitzaren inguruko balioespena, eta honek guztiak Gizarte Langintzaren bilakaeran, egungo egoeran eta etorkizuneko garapenean duen eragina aztertu dugu.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectservicios socialeses
dc.subjectbienestar sociales
dc.subjectsociología generales
dc.titlePracticumaren eragina gizarte langintzako heziketan: Gasteizko Eskolaren kasua 1964-2009es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(c)2010, Ainhoa Berasaluze Correa
dc.departamentoesSociología y trabajo sociales_ES
dc.departamentoeuSoziologia eta gizarte langintzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record