Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte by Author "Grado en Ingeniería en Tecnología Industrial;; Industria Teknologiaren Ingeniaritzako Gradua"
Now showing items 21-40 of 155
-
Atzerriko haur adoptatuak eta eskola
Merino Rodríguez, Ane (2023-03-03)[EUS] Oro har, atzerriko haur adoptatuei buruzko informazio gutxi dago (eskoletan, irakasleei zuzendutako formazioan, etab.) Kontuan hartuta oso garrantzitsua dela kolektibo ahul horren egoera behar bezala ezagutzea, lan ... -
Atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzako metodologia eta estrategia berriak
Ormaetxea Urreta, Anne (2021-11-25)[EUS] Lan honetan zehar, atzerriko hizkuntzaren irakaskuntza Haur Hezkuntzan sustatzearen garrantziari buruz eta etapa honetan erabili daitezken metodologia eta estrategia berri eta eraginkorrei buruz hitz egin eta ikertuko ... -
Aukera askeko zientzia espazioak haur hezkuntzan
Pérez Unzalu, Maider (2020-03-09)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburuak aukera askeko zientzia espazioak (AAZE) ebaluatzeko errubrika bat diseinatzea, errubrika horrekin Gasteizko Haur Hezkuntzako eskola batzuetan barne espazioen eta kanpo eremuen ... -
Aukera Askeko Zientzia Espazioak Haur Hezkuntzan: Umandi Ikastolaren (HLHI) proposamenen ebaluazioa eta bilduma
Núñez Rivas, Aroa (2021-04-15)[EUS] Gaur egun, ezinbestekoa da Haur Hezkuntzatik abiatuta, zientziarako konpetentzia garatzen hastea. Gaitasun hau sustatzeko asmoz, azken urteetan Aukera Askeko Zientzia Espazioen (AAZE) erabilera geroz eta nabarmenagoa ... -
Autismoa Haur Hezkuntzan, nola esku-hartu: kasu baten analisia
Irusta Ortiz, Haizea (2021-11-25)[EUS] Autismoa harreman sozialetan, komunikazioan eta zurruntasun kognitiboan zailtasunak azaltzen dituen nahastea da. Gaur egun, gero eta kasu gehiago daude, eta oso garrantzitsua da ikastetxeetan hezkuntza-erantzun on ... -
Autismoaren Espektroko Nahasmendua: bi kasuaren analisia
López de Munain Soto, Garbiñe (2021-11-18)[EUS] Autismoaren Espektroko Nahasmendua oinarri genetikoa duen disfuntzio neurologiko kronikoa da, txikitatik agertzen da eta bizitza osoan irauten du. Disfuntzio honen sintomek harreman sozialetan, komunikazioan (hitzezkoa ... -
Balioetan oinarritutako hezkuntza: eskola-materialak transmititzen dituen balioen analisia
Eskudero Esnaola, Irati (2021-11-25)[EUS] Hezkuntza on batean balioak ezinbestekoak dira, pertsonak horrela baino ez baitira benetan hazten. Balioetan heztea beharrezkoa da erronka berriak bere gain hartu eta konpromiso aktiboa hartzeko gai diren herritarrak ... -
Belaunaldien arteko elkarrekintza jarduera motorraren bitarteko proiektua
Pardavila Simón, Maider (2021-03-22)[EUS] Gradu Amaierako lan honetan, belaunaldien arteko aurrepausu bat eman nahi da. Bi belaunaldien (haur eta agure) arteko interakzioa, jarrera prosozialak areagotuz, inklusioa eta kohesioa emanez. Herritarrek jakin behar ... -
Bertso-jolasak: Haur Hezkuntzan ahozkotasuna lantzeko baliabide
Karasatorre Martínez, Saats (2021-11-18)[EUS] Filogenesiak espezie gisa eta ontogenesiak norbanako gisa, ahozkotasuna lantzen kokatzen gaituzte idatzitako hitzaren aurretik. Hala ere, eskola irakurketa-idazketa irakasten zentratu da urte luzez, ahozkotasunaren ... -
Bizikidetza dinamizatzeko botere-harremanak horizontaltzea eta hizkuntza jabegabetzea
Loiarte Arzallus, Ane (2021-04-15)[EUS] Ikerketa honetan, gaur egun haurrek zein motatako harremanak dituzten eta harreman horietan hizkuntzak zer-nolako garrantzia duen aztertzen da. Ikerketa gauzatzeko 4 urteko haurren gela bat aztertu da. Horretarako, ... -
La complejidad: el arte como entrada a las construcciones colectivas
Ramos Rodríguez, Pablo (2021-02-08)[ES] Cuando se habla acerca de la importancia del arte en educación infantil, se debería hablar también de la complejidad, teniendo ésta una gran influencia en el desarrollo de las habilidades sociales, la expresión o el ... -
La demencia y la enfermedad de Alzheimer vistas a través de la literatura infantil actual
Yugueros Pérez, Marina (2023-03-03)[ES] Este trabajo reúne, por un lado, el concepto e historia de la literatura infantil y, por otro lado, las definiciones de cuento infantil y álbum ilustrado, además de detallar sus respectivas características. A ... -
Desarrollo de la inteligencia emocional a través de la educación asistida por animales: situación en Vitoria-Gasteiz, propuesta de un proceso de introducción en las aulas y diseño de una intervención
Diez Alvarez-Buylla, Lucia (2021-04-15)[ES] Desde la década de los cincuenta del pasado siglo, comienza a utilizarse la intervención asistida con animales (IAA) para co-ayudar al tratamiento psicológico de pacientes. Dados los beneficios generados en las personas, ... -
Dibortzio egoeraren aurrean eskolaren eskuhartzea: Arabako eskola baten kasua
Zallo Ramón, Itsaso (2020-03-10)[EUS] Lan honetan eskolek gurasoen banaketaren aurrean duten esku hartzea aztertzen eta adierazten da; prozedura eta tresna kualitatiboak erabiliz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastola batean aipatutako esku hartzea aztertu ... -
Dibortzioaren trataera gaur egungo haur literaturan (2002-2018)
Gonzales Muñoa, Priscilla Milagros (2020-03-10)[EUS] Lan honen helburu nagusia dibortzioren trataera gaur egungo haur literaturan (2002-2018) aztertzea da. Lehenik eta behin, marko teorikoa aurkeztuko dugu eta atal horretan hurrengo puntuak garatuko dira: haur literaturaren ... -
Dimensiones perpetuadoras y transformadoras de la exclusión educativa desde la retrospectiva del alumnado con necesidades educativas especiales
Beltrán de Heredia Barruso, Ania (2021-11-18)[ES] Este trabajo quiere dar a conocer, a partir de las voces del alumnado con Necesidades Educativas Especiales, cuáles fueron las dimensiones perpetuadoras y transformadoras de la exclusión durante su etapa de escolarización. ... -
Diseño de un taller de concienciación en la gestión emocional y Mindfulness dirigido al profesorado de Educación Infantil
Garay Escuza, Leire (2023-03-03)[ES] Somos parte de una sociedad que cambia a un ritmo frenético, en la que la sobrecarga de estímulos y la cantidad de información que tenemos a nuestro alcance generan un gran nivel de estrés que perturban, sin duda, ... -
La dramatización como recurso para fomentar el desarrollo de la educación emocional en las aulas de Educación Infantil.
González Rino, Sara (2021-10-22)¿Puede ser la dramatización un recurso utilizado para fomentar la educación emocional en las aulas de infantil? Mediante este Trabajo de Fin de Grado se pretende realzar la importancia que tienen la dramatización y ... -
Dramatizazioa Haur Hezkuntzan "Bizirik": proiektu pedagogiko artistiko baten aplikazioa eskola baten errealitatean
Betolaza, Belaskoain, Ane (2021-10-22)[EUS] Dramatizazioa geroz eta garrantzi handiagoa hartuz doa hezkuntzan. Hori curriculumeko atal ugari lantzeko erreminta eraginkorra da, baina zoritxarrez, oraindik ez du beharrezko aintzatespena lortu. Dokumentu honetan, ... -
Dramatizazioa poblazio gutxituekin: ikasketa-zerbitzua aukera bezala
Olmos Arnanz, Ekhiñe (2021-02-08)[EUS] Lan honen helburua, ikaskuntza zerbitzu bat ematea da, zerbitzua, aisialdia jasotzeko zailtasunak dituzten kide ezberdinei. Horretarako, dramatizazioan oinarrituta aniztasun funtzionala duten gazteekin aurrera ...