Show simple item record

dc.contributor.advisorGuàrdia, Lourdes
dc.contributor.advisorArroyo, Amaia
dc.contributor.authorGarcia-Blazquez, Itziar
dc.date.accessioned2018-09-13T07:32:08Z
dc.date.available2018-09-13T07:32:08Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/28683
dc.description.abstractProiektu honen helburua, online bidezko ikas‑prozesuetan ematen diren ebaluazioen inguruan burututako ikerketa eta hezkuntza praktiken literatura azterketa bat egitea da. Gaur egun oraindik ere, ohikoa da ebaluazio‑tresna tradizionalak erabiltzea, ikas‑ eta irakas‑prozesuak aldatu badira ere. Dokumentu honek hainbat argitalpenetan jasotzen diren hainbat ebaluazio joera alternatiboen tendentzia, eredu eta estrategia biltzen ditu.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherUPV/EHU eta UEUes_ES
dc.relation.ispartofseriesHEZikt Berezko Tituluko proiektua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjecte-assesmentes_ES
dc.subjecte-learninges_ES
dc.subjectebaluazioaes_ES
dc.titleeAssessment (evaluación de los aprendizajes en contextos online o blended): tendencias, modelos y estrategias de evaluación avanzadas)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder© 2017, Itziar Garcia-Blazquez*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record