Show simple item record

dc.contributor.advisorIruskieta Quintian, Mikel
dc.contributor.authorAramendi Lekuona, Goiatz
dc.date.accessioned2020-09-30T16:08:40Z
dc.date.available2020-09-30T16:08:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/46296
dc.description.abstractGaur egun ikaragarrizko abiaduran sartzen ari dira IKTak eskolako ikasgeletara, egungo errealitate eta beharrei aurre egiteko. Lanaren helburua Arbel Digitala erabiliz haur etorkin baten hizkuntza errefortzua diseinatzea da. Arbel Digitalean oinarrituta, ikasle etorkin iritsi berri batentzat euskara ikasteko jolasak sortu dira. Proiektua baliagarria izan daiteke ikasle-irakasle eta gurasoen arteko elkarrekintza lantzeko eta familian euskara ikasteko. Hori bai, aldez aurretik, ikasgela batean praktikara eramatea eta bere emaitzak ebaluatzea komenigarria litzateke.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
dc.subjectteknologia berriakes_ES
dc.subjectarbel digitalaes_ES
dc.subjectHaur Hezkuntzaes_ES
dc.subjectahozko hizkuntzaes_ES
dc.subjecteuskaraes_ES
dc.titleHizkuntzaren i(ra)kaskuntza prozesuak Haur Hezkuntzan arbel digitalarekin: Hizkuntza errefortzua ikasle etorkin batekines_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2020 BY-SAes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2020 BY-SA
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2020 BY-SA