dc.contributor.author | Agirre García, Nerea | |
dc.contributor.author | Martínez Gorrotxategi, Agurtzane | |
dc.contributor.author | López de Arana Prado, Elena | |
dc.contributor.author | Bilbatua Pérez, Mariam | |
dc.contributor.author | Lejardi Plaza, Ahots | |
dc.date.accessioned | 2020-10-30T19:48:58Z | |
dc.date.available | 2020-10-30T19:48:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Tantak 29(2) : 47-67 (2017) | |
dc.identifier.issn | 0214-9753 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/47590 | |
dc.description.abstract | Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz. | |
dc.language.iso | eus | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |
dc.identifier.doi | 10.1387/tantak.17666 | |