Show simple item record

dc.contributor.advisorIruskieta Quintian, Mikel
dc.contributor.authorGaretxana Ettcheto, Ane
dc.date.accessioned2021-08-09T11:20:46Z
dc.date.available2021-08-09T11:20:46Z
dc.date.issued2021-06-25
dc.date.submitted2021-06-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/52788
dc.description.abstractLan honetan IKTek literaturaren analisian izandako eraginari buruz hausnartu da hezkuntzaren eta didaktikaren ikuspegitik. Aro digital berri honen aurrean tresna teknologiko desberdinak aurki ditzakegu sarean eta horrek, literaturan eta kasu honetan haur literaturako ipuinen analisian, aukera berriak sortu ditu. Lan honen helburua Close eta Distant Reading ikuspegiak lantzeko RStudio eta Voyant Tools tresnak azaldu eta horien bitartez ipuinetan sentimenduen analisi bat egitea da, literaturaren didaktika aintzat hartuz. Analisia burutzerako orduan, sentimenduen trataera 10 ipuin desberdinetan aztertu da, 5 ipuin klasiko eta hauen ipuin hezkidetzaileak alderatuz. Azkenik, ikasitako guztia gelara eramateko proposamen bat burutu da. RStudio proiektua: https://rstudio.cloud/project/2465539es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjecteLiteraturaes_ES
dc.subjecthaur literaturaes_ES
dc.subjectsentimenduen analisiaes_ES
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.titleTresna digitalak ipuinen analisian: emozioen konparaketa ipuin hezkidetzaile eta tradizionaletanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2021 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2021 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2021 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España