dc.contributor.advisor | Iruskieta Quintian, Mikel | |
dc.contributor.author | Garetxana Ettcheto, Ane | |
dc.date.accessioned | 2021-08-09T11:20:46Z | |
dc.date.available | 2021-08-09T11:20:46Z | |
dc.date.issued | 2021-06-25 | |
dc.date.submitted | 2021-06-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/52788 | |
dc.description.abstract | Lan honetan IKTek literaturaren analisian izandako eraginari buruz hausnartu da hezkuntzaren eta didaktikaren ikuspegitik. Aro digital berri honen aurrean tresna teknologiko desberdinak aurki ditzakegu sarean eta horrek, literaturan eta kasu honetan haur literaturako ipuinen analisian, aukera berriak sortu ditu.
Lan honen helburua Close eta Distant Reading ikuspegiak lantzeko RStudio eta Voyant Tools tresnak azaldu eta horien bitartez ipuinetan sentimenduen analisi bat egitea da, literaturaren didaktika aintzat hartuz. Analisia burutzerako orduan, sentimenduen trataera 10 ipuin desberdinetan aztertu da, 5 ipuin klasiko eta hauen ipuin hezkidetzaileak alderatuz. Azkenik, ikasitako guztia gelara eramateko proposamen bat burutu da.
RStudio proiektua: https://rstudio.cloud/project/2465539 | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | eLiteratura | es_ES |
dc.subject | haur literatura | es_ES |
dc.subject | sentimenduen analisia | es_ES |
dc.subject | hezkidetza | es_ES |
dc.title | Tresna digitalak ipuinen analisian: emozioen konparaketa ipuin hezkidetzaile eta tradizionaletan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (cc) 2021 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | * |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |