Show simple item record

dc.contributor.authorAbasolo Isasa, Juan Sebastián ORCID
dc.contributor.authorEguskiza Sánchez, Naia ORCID
dc.date2023
dc.date.accessioned2024-04-18T18:03:43Z
dc.date.available2024-04-18T18:03:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationEstructura modular, metodologías activas y compromiso social en innovación educativa secundaria. La experiencia de la Facultad de Educación de Bilbao, UPV/EHU (2011-2021) : 127–139 (2023)es_ES
dc.identifier.isbn978-84-19506-37-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/66793
dc.description.abstractLan honetan erakusten dira IDAT softwarearen erabileraz nola azter litezkeen talde-lanean idatzitakoaren ezaugarri kuantitatibo zenbait. Talde-lan baten analisiaren emaitzak aurkezten dira eta horren erabiliera aukerak aipatu ere bai.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherOctaedroes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjecttalde-idatziaes_ES
dc.subjecttekleatze erregistroaes_ES
dc.subjectidazketa prozesuaes_ES
dc.titleIDAT: talde laneko idatzian banakako ekarpenei begiraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.holder(c) 2023 Octaedroes_ES
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record