Search
Now showing items 1-10 of 17
Herramientas para desarrollar el hábito lector en la escuela y la familia
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
[ES] Esta comunicación propone unificar familia y escuela para trabajar conjuntamente la capacidad lectora del alumnado. Para ello se sugieren dos herramientas de trabajo. Por un lado, clases virtuales de lectura conjunta ...
Gorputz jipoituak, genero indarkeriaren sinekdokea literaturan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
[EUS] Gorputzak eta genero indarkeria kontuan izanik hainbat eleberri aztertu dira, denek ere, tratu txarrak eta gorputza ikusmiran eta aztergai dituztelarik.
Begiradak literatura gorpuzten: Iholdi eta Xola
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012-12-08)
Iholdi eta Xola haur literaturako literatur pertsonaien bidez gorputzak eta estereotipoak desairikitzea proposatzen da.
Un proyecto de investigación para el desarrollo de la competencia comunicativa oral de los futuros docentes
(Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, 2012)
[ES] Con la implantación de los nuevos grados de Educación Infantil y Educación Primaria, se ha conseguido dar un paso más hacia el desarrollo de la competencia comunicativa del alumnado universitario de los dos primeros ...
Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnosia
(Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, 2012)
[ES] Tras una larga tradición académica donde las habilidades escritas han primado sobre las habilidades orales, van emergiendo estos últimos años trabajos que tienen por objeto de investigación el desarrollo de las ...
Reading Literature on Screen in a Classroom Library
(Peter Lang Publishing Group, 2016)
Wonder Ponder: Filosofía visual para el aprendizaje de la lengua extranjera
(Dykinson, 2019-12-15)
Este artículo presenta una intervención pedagógica realizada en dos grupos del Grado de Educación Primaria de la Universidad del País Vasco, uno compuesto por 16 alumnos de la sección trilingüe y el otro por 32 alumnos de ...
Contemporary Women Bertsolari The Tale of a Possible Empowerment Process
(Center For Basque Studies., 2019)
Lan honetan, batez ere azken hamabost urtetan emakume bertsolarien ahalduntze prozesuan mugarritzat jotzen diren batzuei buruzko irakurketa bat proposatzen da. Zein aldaketa eman diren eta nora heldu diren azaltzea baino, ...
Be There, Take the Floor, Say Something: Bertsolaritza Schools, Agency, and Language Use.
(Center For Basque Studies., 2017)
Bertsotan aritzeko gorputza erdigunean jarri behar da, besteen aurrean, eta kantatu, norbere ahotsez zerbait esan. Diskurtsoak jendaurrean inprobisatzeak norbere agentzia mobilizatzen du. Ipar Euskal Herriko testuinguruan, ...
Emakume bertsolari garaikideak. Ahalduntze-prozesu baten kontaketa posible bat
(Udako Euskal Unibertsitatea, 2019)
Lan honetan, batez ere azken hamabost urtetan emakume bertsolarien ahalduntze prozesuan mugarritzat jotzen diren batzuei buruzko irakurketa bat proposatzen da. Zein aldaketa eman diren eta nora heldu diren azaltzea baino, ...