dc.contributor.author | Vizcarra Morales, María Teresa | |
dc.contributor.author | Villalba Moya, Ivan | |
dc.contributor.author | Rodriguez San Juan, Eneko | |
dc.contributor.author | Otegi, Asier | |
dc.contributor.author | Urkijo Cela, Itziar | |
dc.contributor.author | Martinez de Guereñu, Amaia | |
dc.contributor.author | Murua, Naroa | |
dc.contributor.author | Laskurain, Libe | |
dc.date.accessioned | 2012-12-17T08:21:27Z | |
dc.date.available | 2012-12-17T08:21:27Z | |
dc.date.issued | 2010-12 | |
dc.identifier.citation | Vizcarra Morales, María Teresa, coord. (2010). Gorputz adierazpena lehen hezkuntzan. EHUko Ikasmaterialen Sare Argitalpenak | es |
dc.identifier.isbn | 978-84-693-8486-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/9170 | |
dc.description | Liburu honekin zera nahi dugu: Gorputz Hezkuntzako curriculuma ezagutzea, legeak dioena eta eduki multzoen garapena. Eta era berean, motrizitatearen lan metodologiak eta irakasle gisa eskura ditugun baliabideak ezagutzea da. | es |
dc.description.abstract | Material honen helburua da Lehen Hezkuntzako Irakasle ikasketetan enborrezko izan den Gorputz Adierazpena irakasgaiaren edukiak zabaltzea du helburu. Hala, Graduko ikasketetan Gorputz Hezkuntzako minorrean hautazkoa izango den Gorputz Adierazpena ikasgairako oinarria izango diren edukiak zabaltzea. Ikasmaterial honek hainbat atal nagusiak ditu: Lehenengo atalean, Gorputz Adierazpenaren kontzeptua, historia eta korronte ideiologikoak aztertzen dira lehen kapituluan. Bigarrenean, Gorputz Adierazpenaren trataera LOE legean eta aurreko legetan, eta honene arabera unibertsitateik gorputz adierazpena lantzeko egiten den proposamen zehatz bat. Hirugarren kapitulutik zazpigarrenera eduki bakoitza aztertzen da (gerturatze teorikoa eta handik unitate didaktiko zehatz bat sortzen da. Bertan, ikasle bakoitzak aipatzen du zer gertatu den praktikara eraman duenean bere proposamena).Ikasmaterial honek hainbat atal nagusiak ditu: Lehenengo atalean, Gorputz Adierazpenaren kontzeptua, historia eta korronte ideiologikoak aztertzen dira lehen kapituluan. Bigarrenean, Gorputz Adierazpenaren trataera LOE legean eta aurreko legetan, eta honene arabera unibertsitateik gorputz adierazpena lantzeko egiten den proposamen zehatz bat. Hirugarren kapitulutik zazpigarrenera eduki bakoitza aztertzen da (gerturatze teorikoa eta handik unitate didaktiko zehatz bat sortzen da. Bertan, ikasle bakoitzak aipatzen du zer gertatu den praktikara eraman duenean bere proposamena).Ikasmaterial honek hainbat atal nagusiak ditu: Lehenengo atalean, Gorputz Adierazpenaren kontzeptua, historia eta korronte ideiologikoak aztertzen dira lehen kapituluan. Bigarrenean, Gorputz Adierazpenaren trataera LOE legean eta aurreko legetan, eta honene arabera unibertsitateik gorputz adierazpena lantzeko egiten den proposamen zehatz bat. Hirugarren kapitulutik zazpigarrenera eduki bakoitza aztertzen da (gerturatze teorikoa eta handik unitate didaktiko zehatz bat sortzen da. Bertan, ikasle bakoitzak aipatzen du zer gertatu den praktikara eraman duenean bere proposamena).
Ikasmaterial honek hainbat atal nagusiak ditu: Lehenengo atalean, Gorputz Adierazpenaren kontzeptua, historia eta korronte ideiologikoak aztertzen dira lehen kapituluan. Bigarrenean, Gorputz Adierazpenaren trataera LOE legean eta aurreko legetan, eta honene arabera unibertsitateik gorputz adierazpena lantzeko egiten den proposamen zehatz bat. Hirugarren kapitulutik zazpigarrenera eduki bakoitza aztertzen da (gerturatze teorikoa eta handik unitate didaktiko zehatz bat sortzen da. Bertan, ikasle bakoitzak aipatzen du zer gertatu den praktikara eraman duenean bere proposamena). | es |
dc.description.sponsorship | Liburu honek UPV/EHUko Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetzaren
dirulaguntza jaso du | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.publisher | Euskal Herriko Unibertsitatea, Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza-Universidad del país Vasco, Vicerrectorado de Euskera y Plurilingüismo | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | gorputz adierazpena | es |
dc.subject | irakaskuntza-ikaskuntza | es |
dc.subject | dramatizazioa | es |
dc.subject | dantza | es |
dc.subject | komunikazioa | es |
dc.subject | expresión corporal | es |
dc.subject | enseñanza-aprendizaje | es |
dc.subject | dramatización | es |
dc.subject | comunicación | es |
dc.subject | danza | es |
dc.title | Gorputz adierazpena lehen hezkuntzan | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es |
dc.rights.holder | Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) | es |
dc.relation.publisherversion | http://testubiltegia.ehu.es/Gorputz-adierazpena-lehen-hezkuntzan/gorputz-adierazpena-lehen-hezkuntzan.pdf | es |
dc.relation.publisherversion | http://testubiltegia.ehu.es/Gorputz-adierazpena-lehen-hezkuntzan | es |
dc.departamentoes | Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal | es_ES |
dc.departamentoeu | Musika, plastika eta gorputz adierazpidearen didaktika | es_ES |