Show simple item record

dc.contributor.advisorIruskieta Quintian, Mikel
dc.contributor.advisorPereira Varela, Juan Antonio ORCID
dc.contributor.authorIrigoien Perurena, Itziar
dc.contributor.authorIrigoyen Perurena, Jose Javier
dc.date.accessioned2017-11-24T17:52:54Z
dc.date.available2017-11-24T17:52:54Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/23750
dc.description.abstractHaurrak teknologia erabiltzaile goiztiarrak dira gaur egun. Kontsumitzaile sutsuak dira eta aisialdiarekin lotura estua duen jarduera gisa ulertzen dute​ . Gaitasun digitalari buruzko eztabaidak eta ideia nagusiak aztertu ondoren, ​ G ​ raduondoko Proiektu honen xedea da Nafarroako ipar-mendebaldeko 6-8 urteko umeen gaitasun digitala ikertzea eta umeen eskura jartzen diren gailu teknologikoen ezaguera eta erabileraren diagnosia egitea: ​ smartphone ​ a, ​ tablet ​ a eta ordenagailuak. Horrekin batera, ikasleekin batera hezkuntza eragile eta komunitatea osatzen duten gurasoen eta irakasleen ezaguera eta erabilera aztertu dira, beraiek baitira gailu teknologiko horien arduradun nagusiak. H​ orretarako, erabilitako metodologian eskualderako propio diseinaturiko 840 galdetegien bidez 6-8 urtetako umeek, gurasoek eta irakasleek gailu hauen erabilera eta konfigurazioaren trebetasuna aztertu da, eta gai honekiko talde desberdinek duten ikuspuntua ageri utzi da emaitzen atalean. Horrez gain, galdetegietan bildu diren datuak sareratu eta ​ jendartearen esku 1 utzi dira. Datuen hustuketak, bertzeak bertze, informazio ugari eta interesgarria agerian utzi du, erraterako, umeak noiz, non, norekin eta zertan aritzen diren adieraziz. P​ roiektu honetako emaitzek Nafarroako ipar-mendebaldeko eskualdeko 6-8 urteko umeek zein hezitzaileek Informazio eta Komunikazio Teknologiez (IKT) duten ikuspegi osoa eskaintzen du. Datu horiek guztiak aztertu eta interpretatu ​ ondoren, nabarmentzekoa da hezitzaile guztiak oro har heziketa-beharraren garrantziaz ohartze bidean daudela argi ageri dela. Hori dela eta, internet eta gailu teknologiko hauen erabileran segurtasuna sustatzeko asmoarekin, eskura jarri dira gailuen inguruko laguntza gidak komunitatearen eta umeen gaitasun digitalaren hastapenetako arduradunentzat, baita konfigurazio bideo-tutorialak zein aplikazioen erabilera hezigarrien inguruko sailkapena ere (ikus https://sites.google.com/view/6-8urteko-garapen-digitala/). Hortaz, lan hau familia artean gailu teknologikoen trebetasuna era aske eta esperimentalean barneratzeaz gainera, ​ umearen haziera integrala eta inteligentzia globala bermatzen 2 laguntzeko proposamena da.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherUPV/EHU eta UEUes_ES
dc.relation.ispartofseriesHEZikt Berezko Tituluko proiektua;
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectgaitasun digitalaes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectgurasoes_ES
dc.subjectfamiliaes_ES
dc.subjectikaslees_ES
dc.subjectIKTes_ES
dc.subjectumees_ES
dc.title6-8 urteko umeen gaitasun digitala garatzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España