Listar Facultad de Educación, Filosofía y Antropología por título
Mostrando ítems 9-28 de 41
-
El caso del colegio "San Martín" de Donostia
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-11-27)El alumnado deberá realizar un informe sobre la incorporación de la mujer al sistema educativo español desde el siglo XVI hasta nuestros días. En el informe deberán recogerse los momentos históricos más significativos, así ... -
Empresas viables y éticamente responsables
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-22)Este proyecto pretende reconocer una situación y unas necesidades reales encuadradas en un mercado y un sistema económico concreto, donde tú como pedagogo y educador, valiéndote de tus habilidades, capacidades e inquietudes ... -
Eskolako balioak aztergai
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)Proiektu honen bidez, Lehen Hezkuntzako graduko Hezkuntzaren Soziologia irakasgaiko ikasleek eskolan lantzen diren balioak aztertuko dituzte. Ikastetxeetako aurrematrikulazio garaian "balioetan oinarritutako hezkuntza" ... -
Una estudiante ejemplar
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-09-24)A finales de febrero de 2010, el tutor y profesor del grupo de Diversificación Curricular, Josu, tenía que decidir qué hacer para que una de sus alumnas, Amaia, mejorase en su rendimiento académico y comportamental, ya que ... -
Gela egonkorreko ikasleak errealitatera hurbiltzen: Ikaskuntza-zerbitzua metodologiaren bitartez diseinatutako proposamena
(2024-07-01)[EU] Gela egonkorrak errealitatearekin lotzea erronka izaten jarraitzen du hezkuntza inklusiborako. Horregatik, Gradu Amaierako Lan honek autismoa duten gela egonkor bateko bost ikasleren eta auzoko denda baten arteko ... -
Genero rolak eta estereotipoak haur hezkuntzan: genero bereizketaren erreprodukzioa eraldatzen hasteko ikerketa-diagnostikoa eta esku-hartzea
(2020)Gradu Amaierako Lan honetan genero rolen eta estereotipoen erreprodukzioa eraldatzen hasteko esku-hartze bat planifikatu, gauzatu eta ebaluatzen da. Hau Donostiako ikastola publiko batean egindako praktikaldian burutu da, ... -
La guillotina ¿Cosa de Brutos?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-01-26)El caso, ocurrido en 2009, plantea el dilema que se le crea a Pepe Ramosna, profesor de Enseñanza Primaria en una escuela pública del País Vasco, al analizar los resultados de su actividad docente. En un momento en el que ... -
Gure ingurunearen azterketa soziologikoa
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-20)Proiektu honekin, ikasleak soziologia aplikatua egiten hasiko dira, hezitzaileentzat garrantzitsua den gaitasun bat landuaz: "errealitate soziala zientifikoki aztertzen jakitea". -
Hezkidetza Haur Hezkuntzan: hezitzaileen ikuspegia egungo formakuntzaz eta esku-hartzeez
(2022-09-15)[EU] Ikerketa lan honetan, hezkidetzaren ikergaia mahai gainean jarrita, Haur Hezkuntzako hezitzaileek jaso duten hezkidetza-formakuntzaz eta esku-hartze hezkidetzaileak gauzatzerakoan dituzten zailtasunen buruzko iritziak ... -
Hezkidetzaren aldeko irakasleek haurren genero identitateaz duten ikuspegia
(2020)Irakasleek garai bakoitzean garrantzitsuak diren gaietan formatu behar izaten dute eta egun, feminismoaren eraginez, genero identitatearen gaia indarra hartzen ari da. Jakina da, haurren genero identitatea eragile ezberdinen ... -
Hezkuntza berrikuntza ospitaleetan: ikasleen ongizate emozionalerako estrategiak eta tresnak Donostia Ospitalean
(2024-07)[EU] Gradu Amaierako Lan hau Donostiako Ospitaleko pedagogian zentratzen da, ospitaleetako gelak aztertuz eta ospitaleratutako ikasleen hezkuntza hobetzeko tresnak diseinatuz. Azterketa hori irakasleentzako bisitetan eta ... -
Hezkuntza inklusiborako bidean: Hezkuntza Premia Bereziak dituzten ikasleen errealitateak gurasoen ikuspegitik
(2024-07)[EU] Ikerketa lan honetan, historian zehar eskola inklusiborantz egindako ibilbidea ezagutzeaz gain, gaur egungo eskolako errealitatea zein den aztertuko da; bertako gabeziak eta eskaintzen diren baliabideak hain zuzen ... -
IKD GAZtE: eraldaketa hezitzailetik eraldaketa soziala sustatuz
(2015-02-13)IKD GAZtE curriculuma garatzeko UPV/EHUko IKD (Ikaskuntza Kooperatiboa eta Dinamikoa) eredu formatiboaren barne garatzen den proiektu bat da, Talde Sustatzailea deitzen den unibertsitateko diziplina ezberdineko ikasleek ... -
Implementing games in the foreign language classroom: effects on students’ language acquisition process
(2023-11-24)[EN] This paper focuses on the possible benefits of implementing games to enhance the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 45 students enrolled in the fifth grade of Primary School ... -
Implementing interaction and cooperative learning in the foreign language classroom: effects on students’ learning
(2022-09-05)[EN] This paper focuses on the possible benefits of interaction and cooperative learning in the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 24 students enrolled in the fifth grade of Primary ... -
Instruction and integration of new and low-achieving students in foreign language teaching
(2024-07)[EN] This paper focuses on the instruction and integration of new and low-achieving students in the English class. For that, four schools in the Basque Autonomous Community were observed, five teachers were interviewed and ... -
Irakasleen arteko harremanak eskola testuinguruan: Eskola txiki baten kasua
(2020)Honako hau, Gipuzkoako herri txiki batean kokatuta dagoen ikastetxe publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako lana da. Lan honen bidez, Eskola Txikien ezaugarri bereizgarriek irakasleen ... -
Irakasleen arteko harremanak eskola txiki batean: adimen emozionala oinarri duen praktika baten analisia
(2020)Honako hau, Nafarroako iparraldeko landa-eremuan kokatua dagoen eskola publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako Lana da. Eskola txikia izateak eta bereizgarri egiten duen Emozio Hezkuntza-ren ... -
Joining story based learning with project based learning in the foreign language classroom
(2023-06-30)[EU] Lan hau ikasleen arteko interakzioa eta motibazioa sustatzen duten metodologiak erabiltzeak izan ditzakeen onurei buruzkoa da. Hori aztertzeko, 48 ikaslek parte hartu zuten ikerketan, bai ikasgela esperimentalean, bai ... -
Los jóvenes del sur de Ibagué y Soundarte REC: procesos de empoderamiento a través del hip hop
(2021-02-26)En la siguiente investigación antropológica, se analizan los procesos de empoderamiento de los jóvenes de las comunas 11,12 y 13 de Ibagué (Colombia) que forman parte de la escuela de hip hop Soundarte REC. Los jóvenes de ...