Show simple item record

dc.contributor.authorZorrakin Goikoetxea, Itziar ORCID
dc.date.accessioned2021-11-18T12:04:37Z
dc.date.available2021-11-18T12:04:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationVI. Ikergazte Nazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu bilduma. Giza zientziak eta artea : 11-18 (2021)es_ES
dc.identifier.isbn978-84-8438-785-5
dc.identifier.isbn978-84-8438-786-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53811
dc.description.abstract[EUS] Bideo-jokoen salmentak urtero hazten dira eta irabazien zati handi bat lokalizazioari esker lortzen da (hots, itzulpenari gehi behar beste aldaketa tekniko, juridiko eta estetikoei esker). Erakutsiko dugu lokalizazioan hartzen diren erabakiek (kasurako, itzultzaile profesionala ala boluntarioa aukeratzea) ondorioak dauzkatela produktuan eta jokalarien iritzian. Hori frogatzeko, lotuko ditugu garatzaileen artean egindako inkesta bat, hamar bideo-jokoz osatutako corpus baten analisia eta jokalarien artean egindako bigarren inkesta bat. Horrela, lokalizazioaren bidea jarraituko dugu, garatzaileen eskuetatik hasi eta azken erabiltzaileetara heldu arte.es_ES
dc.description.abstract[ENG] Video game sales grow every year and localisation (i.e., the translation and as many technical, legal, and artistic changes as needed) lies behind a great part of the revenue. We will show how decisions made during the localisation process (e.g., choosing between a professional translator and a volunteer) have an impact on the product and the players opinion. In order to prove this, we will link a survey of video game developers to a corpus-based analysis of ten video games and a second survey of video game players. In this way, we will follow the localisation through the jounery it makes from the hands of the developers to the end users.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherUdako Euskal Unibertsitatea (UEU)es_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectbideo-jokoakes_ES
dc.subjectitzulpenaes_ES
dc.subjectlokalizazioaes_ES
dc.subjectcorpusaes_ES
dc.subjectlaginketaes_ES
dc.subjectvideo gameses_ES
dc.subjecttranslationes_ES
dc.subjectlocalisationes_ES
dc.subjectcorpuses_ES
dc.subjectsamplinges_ES
dc.titleBideo-jokoen lokalizazioaren ikerketa deskribatzailea: garatzaileetatik jokalarietaraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holder© Egileak. Artikuluak Creative Commons Aitortu-PartekatuBerdin 3.0 lizentziapean dlaudees_ES
dc.rights.holderAtribución-CompartirIgual 3.0 España*
dc.relation.publisherversionhttp://www.buruxkak.eus/download/liburua/2523/221es_ES
dc.identifier.doi10.26876/ikergazte.2021.01


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

©  Egileak. Artikuluak Creative Commons Aitortu-PartekatuBerdin 3.0 lizentziapean dlaude
Except where otherwise noted, this item's license is described as © Egileak. Artikuluak Creative Commons Aitortu-PartekatuBerdin 3.0 lizentziapean dlaude