Browsing by Author "F. EDUCACION - BILBAO"
Now showing items 1-20 of 191
-
5 eta 10 hilabete bitarteko umeen jarduera autonomoaren behaketa
Ugalde Villa, Irati Quetzal (2020-02-20)[EUS] Gradu amaierako lan honen helburua haur txikien jarduera autonomoa aztertzea izan da. Horretarako, Pikler-Lóczy ereduan oinarritzen den haur eskola batean grabaketak eta, ostean, behaketa sistematikoa gauzatu dira. ... -
Abadiño: partaidetza herritarra eta espazio publikoa inklusioa eta bizi kalitatea ardatz
Baceta Aguirre, Irati (2022-01-18)[EUS] Ikerketa honek partaidetza eta espazio publikoaren elkarreragina aztertzen du, beti ere partaidetza inklusibotik abiatuz eta pertsonen bizi kalitatean dituen onurak aztertuz. Kasu honetan Abadiñon eginiko ikerketa ... -
Adaptations of activities and materials in order to increase motivation among students in English lessons
Urruela López, Garazi (2024-05-08)[EN] Motivation is a decisive factor when learning a second language such as English. For this reason, this study wanted to measure the motivation of students with respect to English classes by means of a pre-questionnaire ... -
Ahozko adierazpena lantzeko estrategiak Haur Hezkuntzan
Pascual Rica, Lucía (2024-05-08)[EU] Gradu amaierako lan honetan, Haur Hezkuntzako ahozko hizkuntzaren inguruan aritzearekin batera, irakaslea jarriko da ikerketaren erdigunean. Irakasleak ikasleen ahozko adierazpena garatzeko erabiltzen dituen estrategiak ... -
Ahozko hizkuntza ez formala komikiaren bidez lantzeko proposamena
Eeles Derteano, Jurdan (2020-02-20)[EUS] Euskararen erabileran adierazkortasunaren aldetik nabaritzen diren gabezien inguruko hausnarketa da GRAL honen abiaburua. Arazo horri hezkuntzaren ikuspegitik erantzuteko tresnen bila, fraseologiak eskaini ditzakeen ... -
Ahozko nahiz idatzizko trebetasunak Lehen Hezkuntzan: mintzagune webgunea
Anakabe Zarraga, Itziar (2022-01-18)[EUS] Gaur egun arte, idatzizko gaitasunari garrantzia handia emateko ohitura egon da, ahozkotasuna alde batera utziz. Egun, ahozko hizkuntza idatzizko gaitasuna bezain beste landu behar dela ulertzen da. Euskararen erabilera ... -
Antsietate lehiakorra eskola kirolean 8-12 urte bitarteko jokalarietan
Sarralde Payo, Ainhoa (2023-02-20)[EU] Ikerketa honen helburua 8-12 urte bitarteko saskibaloiko eta futboleko jokalarien antsietate maila aztertzea izan da ikerketa kuantitatibo baten bidez. Ikerketa honetan kirol klub eta ikastetxe bateko 200 jokalarik ... -
Aplicación del Método Singapur para facilitar la resolución de problemas en primaria
De la Torre Pardo, Leyre (2021-02-12)[ES] La resolución de problemas y el razonamiento lógico son procesos fundamentales para obtener una competencia matemática de calidad y hacer frente a las situaciones del día a día. Por su carácter abstracto la resolución ... -
Aportes de las pedagogías críticas contemporáneas a la educación social. Un acercamiento teórico
Rosales Soler, Paula (2023-02-20)[ES] Tomando como referencia algunas de las pedagogías críticas contemporáneas orientadas a dar respuesta a las demandas y necesidades sociales surgidas por los cambios acontecidos en la postmodernidad o modernidad líquida, ... -
Asertibitatea tratu txarrei aurre egiteko estrategia gakoa?
Echarri Rouco, Paula (2022-01-18)[EU] Tratu-txarrei buruzko isiltasuna hausten hasi da, eta horretarako asertibitatean oinarritzen diren prebentzio programak sortu dira. Lan honen helburua, asertibitatea tratu txarrei aurre egiteko estrategia gakoa izan ... -
Asperger sindromea duten ikasleen gaitasunak garatzeko adierazpen artistikoaren erabilera
Vargas Caño, Noelia (2022-01-18)[EUS] Gaur egun, Lehen Hezkuntzan ikusten den ikasleriaren geletako aniztasunaren parte bezala, Asperger sindromea daukaten ikasleak daude. Hauek, beste batzuen artean, komunikazio eta sozializaziorako arazoak dituzte. ... -
Atención educativa prestada al alumnado con NEAE durante la pandemia
Quintanilla Marino, Sara (2022-01-18)[ES] El presente Trabajo de Fin de Grado tuvo como objetivo principal analizar la atención educativa prestada al alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE) en época de pandemia. Asimismo, se quiso conocer ... -
Aula permanente contra la radicalización (APCR): ¿Un proyecto socioeducativo en contectos multiculurales?
Boughlala Bouhorma, Adnan (2021-02-12)[ES] Tomando como referencia el Aula Permanente Contra la Radicalización (APCR), dirigido a prevenir y proteger a los/as MENA del extremismo con pretexto religioso en la sociedad vasca, este trabajo de fin de grado tiene ... -
Ausarten Kluba: gatazkak prebenitzeko eta konpontzeko eredu dialogikoa. Bilboko eskola publiko baten kasu-azterketa
Arrazola Barandiaran, Maite (2023-02-20)[EU] Indarkeriari aurre egitea gizartearen helburu nagusietako bat da eta komunitate zientifikoaren aburuz honi aurre egiteko gakoa prebentzioa da. Egungo indarkeriaren aurkako programen artean Ausarten Kluba dago; gatazken ... -
Autismoaren espektru nahastea duten pertsonen aisialdia eta denbora librearen analisia
Boto Gaztelurrutia, Amaia (2020-02-20)[ES] El ocio y tiempo libre han sido aceptados como un derecho humano, por lo que supone algo básico el garantizalas a todas las personas de la sociedad. Por ello, es necesario que la comunidad ofrezca oportunidades para ... -
La autodefensa feminista como estrategia necesaria para fortalecer a las mujeres y combatir la violencia machista.
Yanguas Aguirre, Iratxe (2022-01-18)[ES] La violencia estructural ejercida hacia las mujeres responde a una sociedad patriarcal enmarcada en la cosmovisión hegemónica. Ante esta realidad, la Autodefensa Feminista contradice la concepción innata de los roles ... -
Autoestimuaren bilakaera Lehen Hezkuntzan: ikastetxe bateko kasua
Izarzugaza González, Amaia (2021-02-12)[EU] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Lehen Hezkuntzan (6-12 urte) dauden ikasleen autoestimuaren eboluzioa ikertzea da, irakasleen interbentzioak eta proposamen didaktikoak hobetze aldera, haurraren ongizatea ... -
Begirada bat ikastetxeek agintzen edo gomendatzen dituzten liburuei: balioak eta kontrabalioak
Loroño Martínez, Leire (2023-02-20)[EU] Eskolako jardueren barruan, literaturak ikasleen prestakuntza osorako tresna gisa duen irismena nabarmendu daiteke, balioetan oinarritutako hezkuntza barne. Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia haurrek ikasturtean ... -
Belaunaldiartekotasuna gizarte hezkuntzan: adinekoen eta etorkizuneko gizarte hezitzaile berrien topagunea sortuz
Rubio Franco, Jon (2023-02-20)[EU] Gizarte hezkuntzak biztanleriaren adintzeak planteatzen digun gizarte-erronkarako erantzunak sortu behar ditu. Lan honen ardatza eremu seguru baten sorrera aztertzea da, non BIZAN Judizmendiko zentroko adinekoek eta ... -
Beldurraren trataera haur hezkuntzan haur literaturaren bidez
Alberdi Sangróniz, Amaia (2024-05-08)[EU] Beldurra bizitzaren osagai sahiestezina da, baina gizartean ez da honen inguruan hitz askorik egiten. Gure bizitzaren parte den arren, gai hori bigarren mailan geratu ohi da, eta ez zaio merezi duen garrantzia ematen. ...