Browsing Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas by Author "Iruskieta, Mikel"
Now showing items 1-14 of 14
-
6-8 urteko umeen gaitasun digitala garatzen
Irigoien Perurena, Itziar; Irigoyen Perurena, Jose Javier (UPV/EHU eta UEU, 2017)Haurrak teknologia erabiltzaile goiztiarrak dira gaur egun. Kontsumitzaile sutsuak dira eta aisialdiarekin lotura estua duen jarduera gisa ulertzen dute . Gaitasun digitalari buruzko eztabaidak eta ideia nagusiak aztertu ... -
Corpusen eta horiek ustiatzeko tresnen erabilera hizkuntza-irakaskuntzan
Elorriaga Echevarria, Ziortza (UPV/EHU eta UEU, 2017)Lan honen helburu nagusia unibertsitateko zenbait ikasleek idatzitako testuek osatzen duten corpusa aztertzea izango da; horrela zenbait ezaugarri linguistiko ikertu eta ikasle horiek HABEk ezartzen dituen baldintzen ... -
DBH 4ko ikasleen testu laburpenak deskribatzen, IKT-ak erabiliz
Garin Garde, Idoia (UPV/EHU eta UEU, 2017)Ikerketa lan honen helburua DBH 4-ko ikasle talde batek egindako testu laburpenak deskribatzea da. Hau da, testuaren ideiarik nagusienak jasotzen dituzten, progresio tematikoa zaintzen duten, ideien arteko koherentzia ... -
Entzumena garatuz Haur Hezkuntzan musikarekin eta IKTekin: Arbela Digital Interaktiboan aplikatzeko proposamena
Gorrochategui, Iñigo (2019-06-27)Proiektu honetan Haur Hezkuntzako etapan entzumena garatzea helburua duen arbela digital interaktiboan erabiltzeko material didaktiko digitala sortu dugu. Horretarako, IKTek musika arloan duten lekua eta zeregina aztertu ... -
Eredu digitaleko Lehen Hezkuntza. Ikasmaterial digitalak eta ikasleen arteko interakzioak: EKI proiektuaren azterketa bi ikastoletan
Gorostiaga, Gaizka (2018)Konpetentzietan oinarrituriko curriculumak eta informazio eta komunikazio teknologien berrikuntzak hezkuntzan beren lekua egiten ari dira eta horrek hezkuntza-ereduetan zenbait aldaketa eragitea ekarri du. Konpetentzia ... -
Euskara ikastaro erdi-presentziala HEOn, B1 maila
Osinalde, Mikel (2018)Hizkuntzen irakaskuntzan informazio eta komunikazio teknologiek (IKTek) egin dezaketen ekarpenaren inguruko hausnarketa eta esparru horretarako lagin baten azalpena aurkituko dituzu HezIkt18 graduondoan ikasitakoak ... -
Haurren solasaldiaren zuzenketa irakasteko Moodle plataforma
Alcalde Zufiaurre, Lide (2021-07-15)Sarri askotan irakasle izango diren ikasleei haurrek nola hitz egiten duten jakitea zaila egiten zaie. Horrez gain, haur bati hizkuntza irakastea edota hizkuntza zuzentzeko teknikak nola erabili behar diren jakitea ez da ... -
Hizkuntza Hezkidetzailea eta Sexista: Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, Hizkuntzaren Prozesamenduko tresnak erabiliz
Garcia Arriola, Eneritz A. (UPV/EHU eta UEU, 2017)Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu ... -
Hizkuntzaren i(ra)kaskuntza prozesuak Haur Hezkuntzan arbel digitalarekin: Hizkuntza errefortzua ikasle etorkin batekin
Aramendi Lekuona, Goiatz (2020)Gaur egun ikaragarrizko abiaduran sartzen ari dira IKTak eskolako ikasgeletara, egungo errealitate eta beharrei aurre egiteko. Lanaren helburua Arbel Digitala erabiliz haur etorkin baten hizkuntza errefortzua diseinatzea ... -
Idazketa aberasteko Edmodo plataforma digitala
Etxeandia Palacio, Haize (2019-06-27)Egungo ikasleek duten idazteko gaitasun mailari erreparatuz eta trebetasun honen didaktikaz hausnartuz, teknologiak irakaskuntzan izan dezakeen erabilera positiboa baloratzea da abiapuntua. Horregatik, lan honek hizkuntza ... -
Matematika eta hizkuntzaren lanketa bost urteko gelan: Arbela digitalerako proiektua
Larruskain Alberdi, Ainhoa (2021-06-25)Haur Hezkuntzan umeek bizitzarako beharrezkoak dituzten konpetentziak garatu eta garapen integrala bermatzea da helburua. Egun, gizartean teknologiaren presentzia handia den arren, eskoletan ez da hori gertatzen; bien ... -
Parekoen behaketa Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan: VEO sistema eta errubrika konparatuz
Hormaetxe Ibarretxe, Garazi (2019-06-27)Lan honen helburua ahozkoak ebaluatzeko VEO sistema eta paperezko errubrika konparatzea da. VEO ahozko jarduna edo klaseak iPad bidez grabatzeko sistema da, aurretik ezartzen diren etiketa batzuen bitartez erabiltzaileak ... -
Soziolinguistika lantzeko material didaktikoa Ikerkuntzara hurbilpena
Unamuno Goiriena, Lorea (UPV/EHU eta UEU, 2017)Txosten hau hamar kapitulutan antolatuta dago: Sarrera, Testuingurua, Helburuak, Metodologia, Trebetasun eta oinarrizko konpetentziak, Euskarria eta denboraren egituraketa, Materiala eta Ariketak, Ebaluazioa, Ondorioak ... -
Tresna digitalak ipuinen analisian: emozioen konparaketa ipuin hezkidetzaile eta tradizionaletan
Garetxana Ettcheto, Ane (2021-06-25)Lan honetan IKTek literaturaren analisian izandako eraginari buruz hausnartu da hezkuntzaren eta didaktikaren ikuspegitik. Aro digital berri honen aurrean tresna teknologiko desberdinak aurki ditzakegu sarean eta horrek, ...