Now showing items 247-250 of 250

    • Thumbnail

      Zelan neurtzen dira Rn-ko multzoak ? 

      Oruetxebarria Fernández de la Peña, Osane ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-07-01)
      Lan honetan planteatzen den galderari erantzuteko egingo den bidea jarraituz, hauxe da aztertzen dena: zer adierazi nahi dugu “neurtu” esaten dugunean ?. Horren harira, multzo guztiak neur daitezke ala ez ? Erantzuna ...
    • Thumbnail

      Zer egin dezakegu Michelin green izateko? 

      Sierra García, Irene ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-06-30)
      Baliabide honetan Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (PBL) metodologiaren aplikazio bat aurkezten da. Metodologia hori Ingurumen Zientzietako Graduko Ingurumen Kutsaduraren Tratamendua irakasgaian ezarri da. ...
    • Thumbnail

      Zientzia Esperimentalak Haur Hezkuntzako Ikasgelan 

      Sanz Alonso, Josu ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-24)
      Proposamen honen bitartez Haur hezkuntzako Graduko ikasleek zientzia esperimentalak eta ingurunearen ezagutza landuko dute proiektuen bidezko metodologiaren bidez. Metodologia hau klasean beraien buruarekin eta bere ...
    • Thumbnail

      Zientziaren izaera eta energiaren tratamendu didaktikoa 

      Rico Martínez, Arantza ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)
      Zure 3. zikloko ikasleek zailtasunak dituzte energia kontzeptua ulertzeko. Nola irakatsiko zenieke beste arlo edo gai zientifikoekin batera? Galdera honi erantzuteko ikasleek jabetu behar dira lehenik eta behin zientziaren ...