Now showing items 1-6 of 6

    • Thumbnail

      Genero parekidetasuna behatzeko tresna 

      Atxukarro, Klara; Ceballos, Maria; Etxeberria, Maider; Fernandez de Gorostiza, Ane; Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Bereciartua Cendoya, Justo (GANDERE, 2018)
      Tresna honek Haur Hezkuntzako irakasleengan generoari lotutako praktiken inguruko gogoeta bultzatu nahi du.
    • Thumbnail

      Boletín 1. Buletina 

      Bartau Rojas, Isabel Ana ORCID; Aierbe Barandiaran, Ana ORCID; Azpillaga Larrea, Verónica ORCID; Zalbide Beobide, Uxue (GANDERE, 2019)
      Lehen buletin honetan “Genero Sozializazioa eta Eskola Testuingurua: Hobekuntzarako Gakoak” izeneko Jardunaldia aurkezten da. Jardunaldia Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Berdintasunerako Zuzendaritzak diruz lagundu ...
    • Thumbnail

      Boletín 2. Buletina 

      Uria Iriarte, Esther ORCID (GANDERE, 2020)
      Bigarren buletin honek titulutzat “Arte eszenikoak, hezkuntza eta generoa” dauka. Bere helburua, arte eszenikoen alorrean generoak dituen inplikazioei buruz gogoeta egitea da; praktika eta antzerki erreminta batzuk eskaintzea ...
    • Thumbnail

      Boletín 3. Buletina 

      Zubiri Esnaola, Harkaitz; Ugalde Lujambio, Leire ORCID (GANDERE, 2021)
      GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek ...
    • Thumbnail

      Boletín 4. Buletina 

      Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Uria Iriarte, Esther ORCID; Rodríguez Miguel, Sandra; Larrazabal Arrieta, Ianire; Yarza González, Eider (GANDERE, 2022)
      Laugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ...
    • Thumbnail

      “Itsaslamina-isatsa” ipuinaren lanketa estrategia dramatikoen bitartez 

      Uria Iriarte, Esther ORCID (GANDERE, 2023)
      Esther Uria Iriartek gida didaktiko bat egin du, “ITSASLAMINA-ISATSA” ipuina genero-ikuspegitik lantzeko estrategia dramatikoak erabiltzea proposatzen duena. Material didaktiko hori familian, eskolan eta/edo unibertsitatean ...