GANDEREren helburua da ekitatea eta inklusioa sustatzen dituzten hezkuntza jardunbide egokiak identifikatzea eta zabaltzea. Generoaren sozializazio prozesua hainbat testuingurutan gertatzen da: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Aukera berdintasuna bultzatzen duten hezkuntza ebidentziak bilatzen ditugu, bizikidetza eredu zuzenak eskaintzeko eta webgunearen bidez zabaltzeko. Bisita gaitzazu: www.ehu.eus/gandere

Komunitate honetako bildumak

Erantsitako azken lanak

  • Thumbnail

    “Itsaslamina-isatsa” ipuinaren lanketa estrategia dramatikoen bitartez 

    Uria Iriarte, Esther ORCID (GANDERE, 2023)
    Esther Uria Iriartek gida didaktiko bat egin du, “ITSASLAMINA-ISATSA” ipuina genero-ikuspegitik lantzeko estrategia dramatikoak erabiltzea proposatzen duena. Material didaktiko hori familian, eskolan eta/edo unibertsitatean ...
  • Thumbnail

    Genero parekidetasuna behatzeko tresna 

    Atxukarro, Klara; Ceballos, Maria; Etxeberria, Maider; Fernandez de Gorostiza, Ane; Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Bereciartua Cendoya, Justo (GANDERE, 2018)
    Tresna honek Haur Hezkuntzako irakasleengan generoari lotutako praktiken inguruko gogoeta bultzatu nahi du.
  • Thumbnail

    Boletín 4. Buletina 

    Intxausti Intxausti, Nahia ORCID; Uria Iriarte, Esther ORCID; Rodríguez Miguel, Sandra; Larrazabal Arrieta, Ianire; Yarza González, Eider (GANDERE, 2022)
    Laugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ...
  • Thumbnail

    Boletín 3. Buletina 

    Zubiri Esnaola, Harkaitz; Ugalde Lujambio, Leire ORCID (GANDERE, 2021)
    GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Hirugarren buletin honek ...

View more